upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Loosers

Národní potravinová sbírka
Neplýtvání jídlem

Neplýtvání jídlem
Klient Byznys pro společnost
Značka Národní potravinová sbírka
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Petr Bucha
Fotograf/ka Tomáš Třeštík
Web http://www.milujemejidlo.cz

Nevládní organizace Byznys pro společnost spustila kampaň projektu Potraviny pomáhají a Národní potravinové sbírky. Využívá pro ní populární tváře moderátorů Zbyňka Merunky, Emmy Smetany a profesionálního kuchaře Ondřeje Slaniny. Kampaň připravila agentura Loosers, která s tímto klientem spolupracovala už dřív.

„Shodli jsme se, že se letos zaměříme nejen na propagaci Národní potravinové sbírky, ale i na obecnou edukaci veřejnosti. První fáze kampaně se zabývá tématem neplýtvání jídlem, které komunikujeme v říjnu na OOH plochách v obchodních centrech a v online prostředí. Součástí tématu je spolupráce s bulvárními médii, která projekt podpoří uveřejňováním smyšlených příběhů známých osobností, které pro kampaň využíváme," tvrdí projektová manažerka Loosers Nikol Kargerová. "Koncept stejně jako loni vychází z motivu prázdného talíře, letos ho doplňují lidé, jejichž příjmení se shoduje s druhem jídla či potraviny. V bulvární části neplýtvací fáze kampaně bude hlavním hrdinou Láďa Hruška. Kampaň jsme stejně jako loni i produkovali, autorem fotografií je Tomáš Třeštík," říká kreativní ředitel Loosers Petr Bucha. Během října přejde kampaň do druhé fáze, která se zaměří na potenciální dárce.

Mediálně se kampaň opírá o pomoc mediálních domů a spolupracujících řetězců, které poskytují plochy zdarma či za symbolickou cenu. Formáty jsou připraveny pro CLV, billboardy, inzerci, interaktivní plochy v obchodních centrech, rádia a POS a POP materiály apod. Akviziční část kampaně poběží až do 21. listopadu 2015, kdy se v Česku uskuteční třetí ročník charitativní Národní potravinové sbírky.

Dlouhodobý koncept Potraviny pomáhají chce podle své deklarace propojovat zájmy byznysu, státu a neziskového sektoru. Kromě Národní potravinové sbírky, na níž Byznys pro společnost spolupracuje s Českou federací potravinových bank, Armádou spásy, prodejci potravin (Tesco, Penny, Kaufland, Albert, Globus, DM drogerie a Makro) a dalšími partnery, do programu patří rovněž odborný program s mezinárodní účastí Food Waste: Od teorie k praxi a popularizační projekt MilujemeJidlo.cz

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy