Loosers
Národní potravinová sbírka
Pořádně mi to oslaďte!
- Tisk
- 1037
Klient | Byznys pro společnost |
---|---|
Značka | Národní potravinová sbírka |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
V září 2014 byla spuštěna kampaň ke 2. ročníku Národní potravinové sbírky, kterou pořádá organizace Byznys pro společnost. Národní potravinová sbírka bude probíhat 22. listopadu 2014 ve více než 180 prodejnách řetězců Tesco, Kaufland, Penny, Globus a Albert.
Vizuální řešení kampaně využívá humorných sdělení, která se objeví na talíři stylizovaném do komiksové bubliny. Názvy některých potravin (konkrétně čočka, sůl, kaše, džem a nakládané okurky) se objevují v ustálených slovních spojeních, která přímo promlouvají k adresátům sbírky. Záměrem bylo prezentovat cílové skupině krátké, snadné a rychle pochopitelné sdělení. Kampaň využívá negativní situace vyjádřené slovní hříčkou. Hlavní roli hraje jednoduchá a vtipná textace. Ta se vztahuje k potravinám, které mohou lidé darovat v rámci Národní potravinové sbírky.
„Rozhodla jsem se tímto zadáním vyzvat letošní stážisty našeho internship programu Loosers Farm. Dva z kreativců, Jana Bauerová a Radek Mojžíš, si i díky svému přístupu ke kampani pro Národní potravinovou sbírku vydobyli stálé místo v agentuře Loosers,“ uvedla kreativní ředitelka agentury Loosers Iva Bízová.
Agentura byla organizátory oslovena, aby pomohla zvýšit povědomí o události a nárůstu objemu vybraných potravin. Komunikace kampaně zahrnuje nadlinkové i podlinkové kanály. Kreativní řešení obsahuje printovou kampaň (inzerce, printy, vitríny citylight, billboardy, stravenky a jiné), dále video a rozhlasové spoty.
Komentáře