upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Garp Integrated

Nasivin
Rytíř z nosu

Rytíř z nosu
Klient Merck
Značka Nasivin
Obor Zdravotní péče, OTC
Web http://www.rytirznosu.cz/

Výrobce a distributor léčivých přípravků Merck spustil aktivační podzimní kampaň výrobků Stérimar a Nasivin. Kampaň, nazvaná Rytíř z nosu, je určená dětem a zahrnuje sérii zábavných úkolů a pohádek. Jejím úkolem je seznámit děti se zásadami hygieny a zdravého životního stylu. Školy a školky pak mohou zapojením do soutěže vyhrát vybavení do učeben. Připravila ji agentura Garp Integrated.

Základem kampaně je pohádková knížka rytíře, který bydlí na hradě Nos. Příběhy točící se kolem motivu rýmy a nosu mají formu audiopohádek, učitelé je ale dostávají i knižně. Ke každé pohádce jsou navíc připraveny omalovánky pro děti. Školy a školky, které se do projektu prostřednictvím webu Rytíř z nosu přihlásí, se mohou zúčastnit soutěže o ceny a splnit postupně pět úkolů. Výsledky se vyvěšují na webu projektu a o vítězi rozhoduje hlasováním veřejnost, včetně rodičů. Každý zaregistrovaný rodič letos získá 10% slevu do e-shopu lékáren Benu a možnost získat zdarma eknihu Rytíř z Nosu.

Internetový projekt Rytíř z nosu běží do konce října a navazuje na dva předchozí ročníky. Loni se do něj přihlásilo kolem 200 mateřských a základních škol a asi 8.000 rodičů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy