upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Družina

Nechci daně v ráji
Příběh lovce ze Šumavy

Klient Glopolis
Značka Nechci daně v ráji
Obor Různé
Režisér Jan Látal
Web http://www.danevraji.com/hlavni-stranka

Český think-tank Glopolis spustil na svých facebookových stránkách další spot letošní kampaně, v níž se zasazuje o lepší výběr daní firem a vyzývá politiky, aby se problémem více zabývali. Reklamu vytvořilo kreativní studio Družina v čele s režisérem Janem Látalem, roli lovce v aktuálním spotu ztvárnil dlouholetý člen liberecké Ypsilonky Václav Helšus. Kampaň upozorňuje na webové stránky Daně v ráji, na nichž Glopolis vybízí k podpoře veřejné výzvy politikům, aby se zasadili o větší vhled do účetnictví korporací. Výzvu i s podpisy chce předat politikům letos v listopadu. Celá kampaň by měla běžet do konce letošního roku, na komunikaci na sociálních sítích navážou podle manažera kampaně Františka Nejedlého i akce ve veřejném prostoru.

Cílem projektu je informovat českou veřejnost o problematice daňových úniků a přesouvání zisků mezinárodních firem do daňových rájů a o dopadech tohoto fenoménu jak na naše společnosti, tak na rozvojové země. Česko může podle Glopolisu přicházet až o 57 miliard Kč za rok. Glopolis se podle vlastní oficiální proklamace snaží ovlivnit legislativu Evropské unie tak, aby firmy musely zveřejňovat své zisky zvlášť za každou zemi, kde jsou ekonomicky aktivní. Zároveň podle svých zástupců usiluje o to, aby Evropská unie a její členské státy prosazovaly takové změny daňových pravidel, které umožní lepší výběr daní, ale i snižování chudoby a nerovností mezi rozvinutými a rozvojovými zeměmi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy