Ogilvy & Mather
Nechcinudu.cz
Ty nejlepší věci doma nezažijete!
- Online
- 2215
Klient | Česká průmyslová zdravotní pojišťovna |
---|---|
Značka | Nechcinudu.cz |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Creative director | Tomáš Belko |
Account manager | František Mareš |
Web | http://www.nechcinudu.cz/ |
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna spustila zážitkový slevový portál Nechcinudu.cz. Prostřednictvím něho motivuje své pojištěnce k aktivnímu trávení volného času nabídkou slev na vstupném do akvaparků, hradů a zámků, divadel či výhodné pobytové balíčky a netradiční zážitky pro dospělé i rodiny s dětmi. Kampaň propagující nový produkt pojišťovny připravila agentura Ogilvy & Mather, která začátkem letoška vyhrála výběrové řízení. Online kampaň k novému produktu pojišťovny poběží do poloviny května a bude podpořena rozhlasovými spoty.
Komentáře