upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Publishers

SmileCar
Nejsme autopůjčovna

Klient SmileCar
Značka SmileCar
Obor Auto moto
Produkce Publishers

Služba pro sdílení aut SmileCar zahájila novou kampaň s názvem Nejsme autopůjčovna. Kampaň běží primárně na YouTube, je podpořena i na Facebooku a bannerovou reklamou. Zaměřená je na lidi, co auto nevlastní, ale občas ho potřebují. V rámci kampaně vzniklo 12 krátkých spotů, které jsou dostupné na YouTube kanálu.

"Chceme vybudovat komunitu podobně smýšlejících lidí, pro které je auto dopravní prostředek a ne status symbol. Kampaň je postavená na srovnání s 'klasickou' autopůjčovnou, která je často drahá, daleko od zákazníka a většinou si zákazník nemůže vybrat konkrétní auto. Když jsme SmileCar budovali, sepsali jsme si všechny body, co nás na klasických půjčovnách štve, a snažili jsme se jim maximálně vyhnout. Kampaň by měla tyto body ilustrovat, samozřejmě s lehkou nadsázkou," uvedl ke kampani Jan Charouz, CEO SmileCar.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy