upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Epicture, vlastní tvorba

Nesehnutí
Hej-Ty

Klient Nesehnutí
Značka Nesehnutí
Obor Různé
Web http://www.hej-ty.cz

"Nezávislé sociálně ekologické hnutí" Nesehnutí představilo v úterý 6. října svou novou kampaň Hej-Ty, která chce podle deklarace hnutí oslovit primárně mládež s poselstvím: Hejt je nejhorší kámoš na celej život. Kampaň má vyprávět o zbytečnosti předsudků a marnosti nenávistného chování a prostřednictvím videospotu a kvízu přitáhnout publikum k takzvaným hejt-faktům. "Hejt-fakta popisují témata typicky spojená s hejtováním na internetu, jako je uprchlictví, Romové nebo sexismus. Vysvětlují i psychologické aspekty a faktory, které s takzvanou hate speech souvisejí, například strach, projekce, fenomén obětního beránka či sebenaplňující se proroctví. Tyto relativně složité koncepty podává kampaň srozumitelným jazykem přístupným mladým lidem," tvrdí tvůrci kampaně.

"Kampaní chceme otevřít diskuzi, na kterou navazujeme při workshopech, které pořádáme na všech typech škol," prohlašuje koordinátorka kampaně Lenka Šafránková Pavlíčková. Video, kvíz i web kampaně jsou podle tvůrců záměrně formulovány velmi kontroverzně proto, aby kampaň "mladé lidi zaujala, vtáhla a nepustila". Jednou ze zásad při tvorbě kampaně podle nich bylo nemoralizovat. "Bude to vostrý," tvrdil jeden z jejích tvůrců Tomáš Chalupský, člen studia Epicture.

"Hejtování je jako pára nad hrncem, ve kterém se vaří naše emoce. Každý někdy potřebuje upustit, ale hejt není základem rozumné diskuse. Proto je potřeba se o věci zajímat a zjišťovat si o nich kvalitní informace. Ty se pak nebát použít v online i offline diskusích, které je dobré vést slušně, bez urážek a věcně,“ říká spoluautor kampaně Martin Máša.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy