Astronaut Creative Lab, Bison & Rose
Nestlé
Recept na úspěch
- Event
- 2239
Klient | Nestlé ČR |
---|---|
Značka | Nestlé |
Obor | Potraviny |
Oslavy 150. výročí založení firmy zajistí v Česku pro výrobce potravin Nestlé agentura Bison & Rose. Oslavy se odehrají v několika rovinách, uvnitř firmy i v externí komunikaci Nestlé. Koncept kampaně a veškerou grafiku vytvořil kreativní shop Bizonů, nazvaný Astronaut Creative Lab, pod vedením Marka Čanigy.
Zastřešujícím motivem kampaně je slogan Recept na úspěch, rozpracovaný do jednotlivých částí kampaně. Těmi jsou mimo jiné brožura stylizovaná do kuchařky 150 Years Cook Book, v níž Nestlé představuje své podnikání a CSR aktivity ve formě "receptů". Šedesátistránková kniha existuje v tištěné i v online formě.
Stopadesátiletou historii Nestlé a současně její českou a slovenskou historii rekapituluje také animovaný spot. K oslavám patří i speciální branding závodů Nestlé, zahrnující vlajky a speciálnín nteriérovou grafiku. Všechny továrny objede dále takzvaná Kniha přání, do níž mohou zaměstnanci psát svá přání k výročí. Pro případné eventy slouží fotostánek v podobě speciální tematické stěny. Celý projekt zrekapituluje speciální vydání zaměstnaneckých novin a formou direct mailu se o něm dozvědí vybraní novináři.
K červnovým eventům pro zaměstnance spojeným s oslavami patří roadshow po jednotlivých závodech v Česku i na Slovensku (Praha, Prievidza, Bratislava, Holešov, Olomouc) a velká interní oslava v modřanské centrále společnosti. Pro své partnery a novináře organizuje Nestlé Česko a Slovensko v červnu další oslavu, na níž představí Recept na úspěch.
Komentáře