Justmighty
Netbox
Bořiči mýtů
- Venkovní
- 2798
Klient | Smart Comp. |
---|---|
Značka | Netbox |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Zažité stereotypy zákazníků týkající se internetu a televize se kampaní Bořiči mýtů rozhodla bourat společnost Netbox, provozovatel optického připojení k internetu. „Snažíme se lidem ukázat, že díky moderním technologiím už nejsou při sledování televizního vysílání odkázaní na anténu, satelit či další přístroje. Že jim stačí spolehlivé připojení k internetu a mohou se na svůj oblíbený kanál dívat kdekoli a kdykoli se jim zachce,“ přiblížil spolumajitel Netboxu Marek Bukal.
Kampaň poukazuje na sedm hlavních mýtů spojených s internetem, televizí a podporou zákazníků v oblasti telekomunikací. Běží od začátku února online, v tisku i v městské hromadné dopravě. "Chtěli jsme udělat vizuály, které budou vybočovat z davu. Navrhli jsme proto jednoduché až naivní flat ilustrace v teplých barvách. Netbox se tak chce oprostit od syrových technologií a komunikovat lidštěji než konkurence,“ prohlásil Tomáš Pohl, ktreativní ředitel kreativní ředitel Justmighty, která kampaň vytvořila.
Kampaň je prvním krokem v kompletní změně vizuálního stylu Netboxu, která přijde v létě. To Netbox představí kompletně nový vizuální styl, který zjednoduší a vylepší interní i externí prezentace. Zákazníci změnu zaznamenají jak u televizní služby Kuki, tak v aplikacích set-top boxů, v chytrých televizích, telefonech a tabletech. Vše ve spolupráci s Justmighty.
Komentáře