upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

2Fresh

Ninjago
Staň se mistrem Spinjitsu

Staň se mistrem Spinjitsu
Klient LEGO
Značka Ninjago
Obor Různé
Art director Markéta Horáková
Creative director Lukáš Pitter
Copywriter Bára Štastná
Grafika/ilustrace Martin Jedlička
Account manager Kamil Skramuský
Social media Jana Moravcová

LEGO Ninjago je velmi oblíbená hračka pro chlapce. Většina z nich ale příliš nezná pravidla hry a proto nemohou mít ze hry takový prožitek. Proto jsme vytvořili online hru, kde hravou formou krok za krokem učíme děti pravidla hraní si s Ninjago. Součástí microsite je přehled turnajů "Staň se mistrem Spinjitsu", které se v průběhu několika měsíců konají v obchodních centrech. Online hra je tak přípravou na skutečná klání mezi dětmi. Microsite a kampaň je lokalizována pro čtyři země. Po skončení kampaně bude samotná online hra umístěna na dětských portálech v jednotlivých zemích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy