Saatchi & Saatchi
NN
Na štěstí se vždy spolehnout nemůžete
- Online
- 3105
Klient | NN pojišťovna a penzijní společnost |
---|---|
Značka | NN |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Dominik Miškovský |
Na podporu podzimní kampaně k připojištění invalidity připravila NN pojišťovna a penzijní společnost nový televizní spot, který navazuje na dosavadní rebrandingovou kampaň. Jeho hlavním protagonistou je turista, kterého sice potká pád ze srázu, ale díky houbaři známému z dřívější kampaně i relativně měkké přistání. O přípravu konceptu spotu se i tentokrát postarala reklamní agentura Saatchi & Saatchi Prague, režie se ujal Dominik Miškovský. Natáčení probíhalo v polovině srpna v lesích za Prahou.
Nový videospot vznikl dotočením tematické produktové koncovky k původnímu videu s houbařem. „Zvolili jsme koncept dotočení produktového tag-onu a jeho napojení na stávající spot, protože původní kreativa se nám hodila ke komunikaci tématu a navíc jde o nejpopulárnější ze tří původních spotů. Na YouTube zaznamenal více než 1,5 milionu zhlédnutí,“ uvádí Eva Zábušek, šéfka marketingové komunikace NN.
Komentáře