Nydrle, Saatchi & Saatchi
NN
Život se má žít
- Online
- 963
Klient | NN |
---|---|
Značka | NN |
Obor | Finanční služby |
Finanční ústav NN se chce novou kampaní odlišit od tradiční komunikace pojišťovnictví, které pracuje se strachem. Kampaň propagující asistenční služby k životnímu pojištění proto staví na sdělení, že život se má žít a neměli bychom se vzdávat věcí, které máme rádi. „Chceme se posunout od vysvětlování technických parametrů životního pojištění a zaměřit se na přidanou hodnotu našich služeb. I když k životu patří dobré i špatné věci a člověk by na ně určitě měl být připravený, nemá smysl kvůli tomu žít ve stresu. Život bychom si měli umět užívat,“ komentuje kampaň Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj.
Kampaň startuje 1. května. Její součástí jsou televizní spoty se záběry natočenými v Nizozemsku, které pro český trh upravila agentura Saatchi & Saatchi. Spoty o délce 20 vteřin poběží celý květen na kanálech skupiny Prima. Sponzorské destivteřinové vzkazy poběží u oblíbených pořadů na Primě a na Nově.
Online část kampaně kromě bannerů na zpravodajských portálech a komunikace na sociálních sítích zahrnuje čtyři videa z dílny digitální agentury Nydrle. Námětem jsou běžné situace, ve kterých se rozhodujeme mezi věcmi, které děláme rádi, ale mohou být riskantní, a bezpečným řešením, při kterém si nevychutnáme plnost života. Dále probíhá kampaň v tisku.
Komentáře