Nydrle
NN
Život se má žít
- Televize
- 753
Klient | NN |
---|---|
Značka | NN |
Obor | Finanční služby |
Společnost NN odstartovala 1. října podzimní část své marketingové kampaně Život se má žít. Televizní kampaň pokračuje v podpoře znalosti značky a bude k vidění na televizích Prima a Nova do konce listopadu. Opět vychází ze spotů z dílny nizozemské reklamní agentury Khanna\Reidinga upravených pro český trh. On-line kampaň, kterou pro NN realizovala agentura Nydrle, si klade za cíl přesvědčit veřejnost o důležitosti dostatečného spoření na penzi. Poběží na zpravodajských serverech a sociálních sítích (Facebook a Instagram) až do poloviny prosince, podpořena bude i v tištěných médiích.
Televizní a on-line kampaní navazuje v těchto týdnech společnost NN na svou jarní kampaň, která se zaměřovala zejména na prohloubení znalosti značky. "V on-line kampani se tentokrát věnujeme penzi a cílíme na mladší cílovou skupinu ve věku 25-40 let. Čím dříve si totiž lidé začnou spořit na stáří, tím více se jim investice zhodnotí a o to větší šanci mají zajistit si kvalitní podzim života. Z našich zkušeností a průzkumů víme, že lidé si na penzi odkládají málo peněz a začínají spořit příliš pozdě," vysvětlila zacílení kampaně Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj.
Komentáře