upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Nydrle

NN
Život se má žít

Klient NN
Značka NN
Obor Finanční služby

Společnost NN odstartovala 1. října podzimní část své marketingové kampaně Život se má žít. Televizní kampaň pokračuje v podpoře znalosti značky a bude k vidění na televizích Prima a Nova do konce listopadu. Opět vychází ze spotů z dílny nizozemské reklamní agentury Khanna\Reidinga upravených pro český trh. On-line kampaň, kterou pro NN realizovala agentura Nydrle, si klade za cíl přesvědčit veřejnost o důležitosti dostatečného spoření na penzi. Poběží na zpravodajských serverech a sociálních sítích (Facebook a Instagram) až do poloviny prosince, podpořena bude i v tištěných médiích. 

Televizní a on-line kampaní navazuje v těchto týdnech společnost NN na svou jarní kampaň, která se zaměřovala zejména na prohloubení znalosti značky. "V on-line kampani se tentokrát věnujeme penzi a cílíme na mladší cílovou skupinu ve věku 25-40 let. Čím dříve si totiž lidé začnou spořit na stáří, tím více se jim investice zhodnotí a o to větší šanci mají zajistit si kvalitní podzim života. Z našich zkušeností a průzkumů víme, že lidé si na penzi odkládají málo peněz a začínají spořit příliš pozdě," vysvětlila zacílení kampaně Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy