upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Nokian Tyres
Shaped by North

Shaped by North
Klient Nokian Tyres
Značka Nokian Tyres
Obor Auto moto
Web http://www.nokiantyres.com/shapedbynorth

Finský výrobce prémiových zimních pneumatik Nokian Tyres dnes spouští zimní evropskou image kampaň, která vznikla v Praze. Hlavními komunikačními kanály nové kampaně jsou outdoor a digitál, její součástí je i spotřebitelská soutěž o cestu za polární kruh. Vizuály kampaně připravil Joseph Martin, art director agentury McCann Prague, jež je evropskou agenturou značky, pod vedením kreativního ředitele Razvana Capanescu. Na straně Nokian Tyres celý projekt koordinují Pavla Veselá s Ivanou Javnou z pražského marketingového centra této firmy pro Evropu.

Celá komunikace se zaměřuje na podporu severské značky a má lidem má přiblížit drsné podmínky, které ve Finsku panují a které údajně donutily Finy před osmdesáti lety vynalézt zimní pneumatiku. Návštěvníci se s ní setkají ve více než 14 lyžařských střediscích ve čtyřech evropských zemích – v Rakousku, ve Švýcarsku, v Německu a v Itálii. Celkem má být využito přes 2.200 out-of-home ploch. Kampaň dále posílí doprovodné aktivity ve vybraných letoviscích, například v rakouském zimním středisku Kühtai bude pro účastníky připraven od 27. ledna skok do ledového bazénku, za který obdrží coby výhru termo oblečení finské značky OneWay. Branding Nokian Tyres doplní ve středisku ledové sochy, například medvěd, který je spolu s ambasadorem značky Nokian Tyres, mistrem Formule 1 Mikou Häkkinenem, součástí nového evropského televizního spotu.

Od prosince běží na instagramovém profilu Nokian Tyres Europe (@nokiantyreseurope) fotografická soutěž, v níž mají lidé otisknout svou tvář do sněhu, vyfotit a nasdílet na Instagram pod hashtagem #shapedbynorth. Hlavní cenou má být třídenní zájezd za polární kruh do testovacího centra White Hell společnosti Nokian Tyres. Celkově budou vyhlášeny tři hlavní výhry, každý měsíc jedna. Dalšími cenami budou poukazy na značkové zimní oblečení. Do soutěže se mohou zapojit lidé z vybraných evropských zemí včetně Česka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy