Leo Burnett
Nordic Telecom
Jednoduše. Po svém
- Televize
- 3149
Klient | Nordic Telecom |
---|---|
Značka | Nordic Telecom |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Creative director | Martin Pasecký |
Copywriter | Matúš Kmec |
Account manager | Tereza Konášová, Tamara Kučerová |
Art director | Ondřej Petržilka |
Telekomunikační operátor Air Telecom se po loňském vstupu Nordic Investors mění na Nordic Telecom. Na rebranding upozorňují televizní spoty od agentury Leo Burnett, která vyhrála v prosinci 2016 tendr na komunikaci značky. Agentura připravila dva třicetivteřinové televizní imagové spoty, komunikující primárně image značky, sekundárně její benefity. Ty poběží do března, následně je vystřídají dva desetivteřinové, jež budou nasazeny do konce května. Paralelně se spoty poběží inzerce v tisku a online (šest videospotů). Cílem kampaně je představení telekomunikačního operátora, jeho hodnot a získání hlubšího povědomí o značce.
Komentáře