upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Nordic Telecom
Jednoduše. Po svém

Klient Nordic Telecom
Značka Nordic Telecom
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Creative director Martin Pasecký
Copywriter Matúš Kmec
Account manager Tereza Konášová, Tamara Kučerová
Art director Ondřej Petržilka

Telekomunikační operátor Air Telecom se po loňském vstupu Nordic Investors mění na Nordic Telecom. Na rebranding upozorňují televizní spoty od agentury Leo Burnett, která vyhrála v prosinci 2016 tendr na komunikaci značky. Agentura připravila dva třicetivteřinové televizní imagové spoty, komunikující primárně image značky, sekundárně její benefity. Ty poběží do března, následně je vystřídají dva desetivteřinové, jež budou nasazeny do konce května. Paralelně se spoty poběží inzerce v tisku a online (šest videospotů). Cílem kampaně je představení telekomunikačního operátora, jeho hodnot a získání hlubšího povědomí o značce.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy