upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Aetna, vlastní tvorba

Nový Smíchov
Let’s Play

Let’s Play
Klient Nový Smíchov
Značka Nový Smíchov
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Web http://www.novysmichov.eu/

Pražské obchodní centrum Nový Smíchov od března sází na novou komunikační strategii. Hlavním mottem nové komunikace se stává Let’s Play („Hrajme si“). Společně s ním se také mění vizuální styl, kterým se centrum prezentuje. Ten dosud pracoval především s hvězdami evokujícími „pětihvězdičkové nákupy“. Koncepci „hvězd“ nyní nahrazuje corporate design zpracovaný agenturou francouzské společnosti Klepierre, která je majitelem obchodního centra. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy