upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

O2
10 minut volání

10 minut volání
Klient Telefónica Czech Republic
Značka O2
Obor Komerční služby veřejnosti

O2 a Coca-Cola navazují na úspěšnou společnou kampaň z loňského roku. Víčková mánie tak znovu začíná: během léta 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v České republice. Tentokrát se ale každý o výhru může podělit - pět minut získá pro sebe a dalších pět může zaslat někomu ze svých přátel s předplacenou kartou O2.

"Prázdniny a nová přátelství k sobě neodmyslitelně patří, a proto chceme našim zákazníkům a jejich kamarádům, kteří mají předplacenou kartu, zpříjemnit léto volnými minutami pro volání do všech sítí v České republice. Mohou je využít od 1. července díky kódům, které naleznou pod víčky půllitrových lahví Coca-Cola Original, Light i Zero," uvedl Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb společnosti Telefónica Česká republika.

Pro připsání volných minut se stačí po 1. červenci zaregistrovat a vložit výherní kód z víčka na webových stránkách www.10minutvolani.cz či na mobilních stránkách m.10minutvolani.cz. Majitelům předplacených O2 karet budou volné minuty po zadání kódu automaticky připsány na jejich číslo, ostatní mají možnost minuty někomu darovat nebo požádat o zaslání nové O2 karty zdarma.

Pro ty, kteří ještě O2 kartu nemají a chtějí se akce zúčastnit, připravilo O2 výhodné dvojbalení předplacených karet. V jednom balení za 150 Kč tak zákazníci najdou vždy dvě SIM karty - jednu s kreditem 150 Kč a druhou s kreditem 50 Kč. Tyto karty jsou již nyní v prodeji v řetězcích Tesco, Spar a Billa a dále v síti trafik Relay.

V akci O2 a Coca-Cola se navíc každý týden hraje o jeden telefon Samsung Galaxy S4. Zúčastnit se je jednoduché - po zadání kódu stačí odpovědět na soutěžní tipovací otázku a být nejblíže správné odpovědi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy