VCCP
O2
Chytrá síť - Televize do kapsy
- Televize
- 1566
Klient | Telefónica Czech Republic |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Značka O2 pokračuje v kampani na podporu Chytré sítě, ode 2. června ovšem mění kreativu. Nově se zaměří na komunikaci digitální televize O2 TV a její služby O2 TV Go. Tu si lze bezplatně stáhnout a po internetu sledovat pořady na mobilu nebo tabletu. Znovu se v kampani objevuje mladá rodina, kterou operátor představil v květnových spotech.
Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány třiceti- a patnáctivteřinové spoty na kanálech skupin Nova a Prima, Barrandov a v síti Atmedia. Online kampaň stojí na velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou a O2 v ní jako využívá nových, netradičních formátů jako Google Gmail Promotions.
Komentáře