VCCP
O2
Chytrý život
- Televize
- 3614
Klient | Telefónica Czech Republic |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Bruce St. Clair |
Telekomunikační operátor propaguje v nové kampani mobilní aplikace jako výhodu v rámci mobilního datového připojení. Tipy na užitečné mobilní aplikace bude propagovat na webu, na venkovních reklamních plochách, v televizi a v tisku. Venkovní plochy či tiskové inzeráty O2 umožňují okamžité stažení aplikací přes QR kód - odkaz, který se snímá fotoaparátem mobilního telefonu. Tipy vedou na stránku www.chytryzivot.cz.
Zákazníci si mohou aplikace přímo stáhnout do svého chytrého telefonu nebo se objednat k O2 Guru, který jim na prodejně pomůže s instalací O2 vychází ze svých statistik, podle kterých si 58 % nových zákazníků pořizuje volání i s datovým tarifem.
"Připravili jsme více než 200 aplikací, ze kterých si vybere opravdu každý: například pro sportovce máme připravené aplikace, které jim změří mezičasy nebo srdeční tep. Milovníci dobrého jídla zase mohou s pomocí aplikací proměnit svůj mobil v kapesní kuchařku nebo průvodce po nejlepších restauracích v blízkosti," uvedl Petr Matějovský, ředitel rezidentního segmentu Telefóniky.
Komentáře