Vlastní tvorba
O2
Co kdyby váš tarif uměl víc
- Televize
- 1232
Klient | O2 |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Martin Přikryl, Michal Nohejl |
Operátor O2 spouští v polovině února novou kampaň, ve které hodlá ukázat, co umí jeho tarify na takzvané Chytré síti. "Čím vyšší tarif u nás zákazníci čerpají, tím víc benefitů získají," říká marketingový ředitel O2 Jiří Caudr. Operátor přechází na nový koncept televizních spotů, což si vyžádalo i změnu herce - v kampani už proto nevystupuje Jiří Havelka, který byl spojen s loňskou kampaní . "Nový koncept už není založený na jedné konkrétní osobnosti - nemáme tedy ambice budovat dlouhodoběji jednu tvář O2," řekla Médiáři Kateřina Mikšovská z tiskového oddělení O2.
Komunikační kampaň vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Filmservice, režie se ujalo duo Mods ve složení Martin Přikryl a Michal Nohejl. V televizi budou během kampaně odvysílány celkem čtyři reklamní spoty. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.
Komentáře