Oliver
SmartUp
Vidíš, co jiní nevidí? / Lipo
- Venkovní
- 1499
Klient | Nadace O2 |
---|---|
Značka | SmartUp |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Nadace O2 rozjíždí novou kampaň k programu SmartUp, který je určen mladým aktivním lidem z celé republiky. Kampaň s názvem Vidíš, co jiní nevidí? má najít nové nápady pro Nadaci O2. Klíčovým elementem kampaně se stal rámeček, který symbolizuje změnu pohledu nutnou pro neotřelý nápad. Program podpořil i český rapper Lipo. Ten spojení s kampaní oznámil v půli srpna na Facebooku a slíbil novou skladbu s klipem. Právě její název Vidíš, co jiní nevidí si Nadace O2 vypůjčila jako motto celé kampaně.
"V první části kampaně se rámeček objeví na oknech vlaků. Chceme tím přimět mladé lidi, aby se na místa, kolem nichž denně projíždějí, podívali z jiného úhlu," vysvětluje Anna Kačabová, ředitelka Nadace O2. Polepy vznikly ve spolupráci se společností Astron Print, která se z poloviny podílela i na nákladech na jejich výrobu. Za kreativním návrhem stojí tým z inhouse agentury O2, agentury Oliver.
Rámeček se objevuje i v klíčovém vizuálu kampaně, ve kterém dominuje i jezdec na BMX Vítek Zbořil, jeden z realizátorů dříve podpořeného projektu Mini Bike Park Horky u Tábora. Dalším z ambasadorů kampaně je Karel Telecký, který s Nadací O2 dlouhodobě spolupracuje. Se svým projektem "Hudba pomáhá" sám prošel tehdejším programem Think Big, který později nahradil SmartUp. Jeho úkolem bude mimo jiné natáčet videa o podpořených projektech a inspirovat tím mladé lidi, aby se do programu přihlásili.
První teasingová část kampaně Vidíš, co jiní nevidí? probíhá od 15. srpna do začátku září. Následovat bude hlavní fáze navázaná na otevření sedmé vlny přihlášek do programu SmartUp. Kromě řady dalších aktivit budou nadále využívány i rámečky, a to v offline i online podobě. Kampaň bude pokračovat do uzávěrky přihlášek, tedy do konce září.
Komentáře