Vlastní tvorba
O2
Internet, který umí víc
- Televize
- 1505
Klient | O2 Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | O2 |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Boogie Films |
Režisér | Alexandr Lauf |
Kameraman | Mark Bliss |
Operátor O2 spouští po více než třech letech kampaň na podporu pevného internetu na doma. V roli hlavního hrdiny se představí oživlý modem, s cílem ukázat největší benefity, které fixní připojení od O2 nad rámec stabilního a rychlého internetu do domácností přináší. „Zákazníkům chceme prostřednictvím kampaně sdělit, že díky internetu od O2 mohou využívat spoustu dalších služeb, jako třeba sledovat televizi na čtyřech různých zařízeních nebo si zabezpečit dům,“ říká David Duroň, marketingový ředitel pro segment domácností.
V televizních spotech, které budou v průběhu října postupně zařazeny do reklamních bloků, se diváci seznámí s mladou rodinou, které usnadňuje život internet od O2 zhmotněný do podoby živého modemu.
- První z trojice spotů se přitom zaměřuje na komunikaci pokrytí celé domácnosti kvalitním wifi signálem, na kterém běží digitální televize O2TV a její mobilní verze O2TV Go.
- Druhý spot staví na úsporách, kterých rodina dosáhne při propojení různých služeb od O2.
- Ve třetím je ztvárněn bezpečnostní systém, který ochrání domácnost před nezvanými hosty.
- Součástí televizních spotů budou i sponzorské vzkazy, ve kterých se O2 vymezuje vůči lokálním poskytovatelům wifi internetu.
Vedle klasických médií, jako jsou televize, print nebo outdoor, kampaň staví na silné podpoře online. „Digitální část kampaně bude nepřehlédnutelná," prohlásil marketingový ředitel O2 Ondřej Křivka. "Velké a nestandardní formáty na nejnavštěvovanějších českých webech jsme navíc doplnili nemalými investicemi do výkonnostního marketingu. Součástí je také podpora na sociálních sítích a obsahových webech.“
Kampaň se natáčela ve Vonoklasech u Prahy.
Komentáře