upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

O2
Liga mistrů v O2 TV

Klient O2 Czech Republic
Značka O2
Obor Média, vydavatelství, marketing
Web http://www.o2.cz/fotbal/

Operátor O2 spouští kampaň informující fotbalové fanoušky o tom, že všechny zápasy příští sezony Ligy mistrů uvidí na digitální televizi O2 TV. Reklamní spot, který poběží na obrazovkách Prima Cool a ČT Sport v době vysílání přímých přenosů letošního závěru Ligy mistrů, připravil interní kreativní tým. Hlavní část kampaně se ale odehraje v online prostředí. „Image formáty na sportovních webech jsme doplnili kontextovým cílením přímo na fotbalové fanoušky ve vybraných RTB prostorech. Důležitou větví kampaně je pro nás tradičně zapojení fanoušků na YouTube a Facebooku. Kontinuální podporu zajišťuje reklama ve vyhledávání,“ přiblížil Ondřej Křivka, marketingový ředitel v O2. To vše směřuje uživatele na speciální microsite, kde se mohou dozvědět víc.

Ostré spuštění kanálu vlastního sportovního kanálu plánuje O2 na 15. srpen a právě Liga mistrů má být jedním z hlavních taháků. „Celkem odvysíláme na 130 zápasů. Začínáme už posledním předkolem play-off v polovině srpna. V základní části potom nabídneme na vlastním kanálu O2 Sport 15 zápasů z každého kola, jedno utkání odvysílá vždy Česká televize,“ říká Marek Kindernay, ředitel kanálu O2 Sport. „Jednotlivá utkání na O2 Sport přitom poběží paralelně a naši diváci si budou moct sami vybrat, které utkání chtějí sledovat,“ doplnil.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy