Vlastní tvorba
O2
#Velkočesko
- Online
- 2937
Klient | O2 Czech Republic |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Hlavním motivem právě spuštěné letní online kampaně O2 se stalo takzvané #Velkočesko. Jejím ústředním motivem je objevování českých prvků napříč Evropou. „Hlavní postavou kampaně je Jakub Mitas, tvůrce internetového pořadu Swajp, který o prázdninách postupně procestuje sedm velkočeských metropolí, jako jsou například Barcelouny, Kokořím a nebo Splitoměřice, v nichž bude hledat prvky odkazující nějakým způsobem na Českou republiku. Ty následně natočí na video, o které se s ostatními uživateli podělí na webu Velkočesko,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel pro online v O2. Obdobným způsobem se do kampaně zapojí také sedm bloggerů a vloggerů. Ti mají publikovat obsah z navštívených měst na svých kanálech.
Komunikační koncept vytvořil interní kreativní tým O2 spolu s agenturou Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. „Klíčové pro nás bylo zaujmout nejlepší české bloggery a vloggery zaměřené na různé tematické oblasti. Spolupráci jsme od počátku nastavili hodně volně, do ničeho je nenutíme ani je nesvazujeme zbytečnými omezeními. Díky tomu 90 procent vytipovaných bloggerů spolupráci přijalo,“ říká Kristina Pokorná z agentury Inspiro.
Zároveň s online kampaní startuje také soutěž na Instagramu. Každý, kdo se při své zahraniční cestě vyfotí s gestem „V“ a bude fotku s hashtagem #Velkocesko sdílet přes Instagram, bude automaticky zařazen do soutěže. Porota pak ve třech kolech v období od 7. července do 31. srpna vybere nejoriginálnější fotku a jejího autora odmění LTE telefonem Huawei P8 lite a dvěma zpátečními jízdenkami od Eurolines. Prvních třicet soutěžících v každém kole získá jako bonus vytištěnou soutěžní fotografii v Polaroid stylu.
Komentáře