Oliver
O2
Nadělujeme to nejlepší z Chytré sítě
- Televize
- 4774
Klient | O2 |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Barletta Production |
Režisér | Matěj Chlupáček |
Operátor O2 odstartoval 1. listopadu svou vánoční nabídku 30 GB mobilních dat, neomezeného volání, rychlého internetu a televizních kanálů navíc. Nabídku podpoří komunikační kampaň v tisku, na internetu, v out-of-home médiích, v prodejnách a v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé ve středu 9. listopadu.
"Může to vypadat, že jsme se úplně zbláznili, když jsme nechali babičku mrznout na hlavním nádraží. Tímto kreativním konceptem však chceme ukázat na atraktivitu naší letošní vánoční nabídky, protože 30 GB dat může byt opravdu důvod, proč na chvíli zapomenete na okolní svět," tvrdí ředitel marketingové komunikace v O2 Jiří Caudr.
Hlavní třicetivteřinový spot doplní ještě jeden patnáctivteřinový a dva desetivteřinové zaměřené na nabídku telefonů Samsung a Huawei. Kreativní koncept připravila tradičně interní kreativní agentura Oliver. Scénáře spotů se ujal Ondřej Klíma, režie Matěj Chlupáček, kamery Alexandr Šurkala, o produkci se postarala Barletta. Na online části kampaně spolupracoval interní tým s agenturou Brandz Friendz.
Ve vánoční kampani se také poprvé objevuje nová vizuální identita Chytré sítě, kterou bude O2 rozvíjet i v budoucnu.
Komentáře