Oliver
O2
Neomezený Internet na doma na 99 % adres
- Televize
- 5308
| Klient | O2 Czech Republic |
|---|---|
| Značka | O2 |
| Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
| Produkce | Armada Films |
| Režisér | Roman Valent |
| Art director | Jiří Horut |
| Copywriter | Jakub Votroubek, Ondřej Klíma |
| Account manager | Michaela Pechmanová |
| Client service director | Dagmar Mikšíková |
| Creative director | Ďuro Bartoš |
Telekomunikační operátor O2 přichází s novým reklamním konceptem k aktuální nabídce Neomezený Internet na doma na 99 % adres. V kampani poprvé představí Chytrou síť jako konkrétní bytost. Odstartuje tak dlouhodobý koncept, který bude postupně rozvíjet. Kampaň bude spuštěna v sobotu 11. března a objeví se v tisku, onlinu, outdooru, na prodejnách a v televizi. Hlavní čtyřicetivteřinový spot doplní jeden desetivteřinový zaměřený na online ověření dostupnosti internetu bez ohledu na použitou technologii.
„V aktuální kampani chceme Chytrou síť a její technologické možnosti ještě více přiblížit k lidem a proto ji představujeme jako bytost se zvláštními schopnostmi, které budeme postupně odhalovat,“ popisuje Richard Siebenstich, čerstvý ředitel marketingové komunikace O2. Kreativní koncept opět připravila interní kreativní agentura Oliver.


Komentáře