VCCP
O2
Nová O2 TV
- Tisk
- 2294
Klient | Telefónica O2 |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Creative director | Dejan Stajnberger |
Telefónica O2 nasazuje na září a říjen nový televizní spot, jímž propaguje další část své telekomunikační "revoluce": novinky ve službě O2 TV, hlavně možnost sledovat televizní vysílání až 30 hodin zpětně. Kampaň má běžet dva měsíce a nebýt tak nákladná jako předchozí mediální komunikace Telefóniky k uvedení levnějších tarifů Mobilní revoluce.
I tak využije kompletního mediamixu, objeví se ve všech médiích - kromě televize také v tisku či na webu. „Chystáme také další popisnější videa na další funkcionality, ta budou k dispozici u nás na webu,“ řekl v srpnu šéf marketingové komunikace O2 Roman Kulifaj. Nákladově se přiblíží první letošní velké kampani Chytrý život, zaměřené na mobilní aplikace.
Komentáře