upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

O2
Nová O2 TV

Klient Telefónica O2
Značka O2
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Soundsquare
Creative director Dejan Stajnberger
Režisér Milan Balog

Telefónica O2 nasazuje na září a říjen kampaň, jímž propaguje další část své telekomunikační "revoluce": novinky ve službě O2 TV, hlavně možnost sledovat televizní vysílání až 30 hodin zpětně. Kampaň má běžet dva měsíce a nebýt tak nákladná jako předchozí mediální komunikace Telefóniky k uvedení levnějších tarifů Mobilní revoluce. I tak využije kompletního mediamixu, objeví se ve všech médiích - kromě televize také v tisku, na webu či v rádiu. Nákladově se přiblíží první letošní velké kampani Chytrý život, zaměřené na mobilní aplikace. Podkladovou hudbou rozhlasových spotů je skladba Freedom od skupiny Echo, projekt Karla Havlíčka a Terezy Vytiskové, sestry Kláry Vytiskové z Toxique.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy