upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

O2
Objevujte teď a tady / Jiří Havelka

Klient O2 Czech Republic
Mediální agentura Medea
Značka O2
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Produkce Dawson
Režisér Rob Blishen

Telekomunikační operátor O2 startuje s novým komunikačním konceptem, v rámci kterého chce ukázat, jak mohou lépe a efektivněji využívat moderní technologie - mobilní internet, chytrá zařízení nebo digitální televize O2 TV. "Ne všichni naši zákazníci jsou znalci moderních technologií. V mnoha z nich tyto novinky vyvolávají spíše obavy, že se je nenaučí správně ovládat, nebo neví, k čemu by je mohli využít," popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize rezidentních zákazníků.

Ústředním motivem veškeré marketingové komunikace O2 se tak stává téma "objevování". To se propsalo nejen do kreativního konceptu, ale i do nového claimu Objevujte teď a tady. V rámci outdoorové kampaně, která odstartovala na začátku února nový positioning značky, představila společnost svůj aktuální claim i grafický facelift. Nyní se zaměří na podporu pevného internetu. V nadlinkové i podlinkové komunikaci bude stávající i potenciální zákazníky motivovat k tomu, aby objevili nové možnosti Internetu na doma.

"V prvním ze spotů ukážeme, že náš internet je dostupný i tam, kde to dříve nebylo možné. Chceme přimět diváky, aby navštívili náš web a dostupnou rychlost internetu si na své adrese ověřili. Další spot se zaměří na Extra výhody, díky kterým mohou také zákazníci pevných služeb ušetřit ročně i několik tisíc. V posledním potom objevíme výhody O2 TV, která dokáže vrátit televizní vysílání až o 30 hodin zpět," uvedl Ondřej Křivka, šéf marketingové komunikace.

V roli zvídavého hrdiny a průvodce světem O2 se představí herec a divadelní režisér Jiří Havelka."Úplně poprvé tak vnášíme do komunikace značky konkrétní tvář, která mluví řečí našich zákazníků, je inspirativní, a přibližuje tak nejlepším možným způsobem naši konkrétní nabídku širší populaci," doplňuje Křivka.

V televizi budou k vidění celkem tři reklamní spoty a jeden sponzorský vzkaz. Dalších několik spotů vzniklo pro účely online komunikace a remarketingu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy