upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

O2
Ovládněte sport v multidimenzi / Jiří Havelka

Klient O2 Czech Republic
Mediální agentura Medea
Značka O2
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce Armada Films
Režisér Tomas Mankovsky
Web http://www.o2sport.cz/

Operátor O2 spouští reklamní kampaň ke startu svého televizního kanálu O2 Sport. Ten začne naostro vysílat v sobotu 8. srpna a dostupný bude pouze v televizi přes internet O2 TV. Přinese zápasy Premier League, kompletní Ligu mistrů, to nejlepší ze Synot ligy a řadu dalších sportovních událostí. Diváci si společně s tím budou moci nastavit úhel kamery, nahrávat si, záběry si přetáčet či přepínat jazykové verze. O2 tento koncept ovládání televizního obsahu nazývá nazývá multidimenze. "U Synot ligy si divák může jednoduše přepínat mezi různými kamerami na stadionu, u Ligy mistrů si zase vybere až z osmi paralelně hraných zápasů," přiblížil Ondřej Křivka, ředitel marketingové komunikace v O2. Ústředním motivem celé kampaně se stal trůn, ze kterého divák poprvé ovládne svět sportu.

Multidimenze se projevuje i v počtu zařízení, na kterých je možné stanici sledovat. Stejně jako všechny ostatní kanály v O2 TV bude i O2 Sport dostupný na čtyřech různých zařízeních - v televizoru, na počítači, v telefonu nebo tabletu.

Se startem stanice budou spuštěny také nové webové stránky o2sport.cz, které přinesou základní nabídku služeb (televizní program, technické specifikace provozu služby nebo detailní informace o vysílaných programech) i informační servis o vysílaných ligách a sportovních soutěžích a novinky z odehrávajících se závodů.

Kampaň startuje 30. července a objeví se na outdoorových plochách, v printu i v rámci POS materiálů na značkových prodejnách O2. V televizních reklamních blocích budou k vidění dva reklamní spoty, které vysvětlí nové funkce a představí šíři sportovního obsahu. Součástí propagace je také personalizovaná bannerová kampaň cílená na fanoušky jednotlivých sportovních klubů.

Od 31. srpna operátor využil motiv křesla a multidimenze pro kompletní nabídku O2 TV, viz spot výše.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy