upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Oliver, vlastní tvorba

O2
Předpladenka

Klient O2 Czech republic
Mediální agentura Médea
Značka O2
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Produkce Soft Pillow
Režisér Paul Boyd

Telekomunikační operátor O2 startuje reklamní kampaň na podporu nové nabídky předplacených karet, nabízené pod názvem Předpladenka. "Při průzkumech jsme zjistili, že volání s předplacenou kartou v sobě mělo několik strašáků, jako je obava, do jaké sítě zákazník volá, jak často a jak dlouhý jeho hovor je. Naše nová nabídka všechna tato omezení odstraňuje, z čehož jsme vycházeli i při tvorbě komunikačního konceptu," tvrdí  ředitel marketingové komunikace O2 Czech Republic Jiří Caudr.

Kampaň se objeví v televizi, v tisku, na internetu a v outdooru. Připravil interní kreativní tým O2 Oliver, produkci zajistilo Soft Pillow Productions pod vedením režiséra Paula Boyda. Komunikaci na internetu připravil online tým z O2. Mediální prostor zajišťuje agentura Médea.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy