Oliver, Vlastní tvorba
O2
Předpladenka
- Televize
- 4490
Klient | O2 Czech republic |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | O2 |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Soft Pillow |
Režisér | Paul Boyd |
Telekomunikační operátor O2 startuje reklamní kampaň na podporu nové nabídky předplacených karet, nabízené pod názvem Předpladenka. "Při průzkumech jsme zjistili, že volání s předplacenou kartou v sobě mělo několik strašáků, jako je obava, do jaké sítě zákazník volá, jak často a jak dlouhý jeho hovor je. Naše nová nabídka všechna tato omezení odstraňuje, z čehož jsme vycházeli i při tvorbě komunikačního konceptu," tvrdí ředitel marketingové komunikace O2 Czech Republic Jiří Caudr.
Kampaň se objeví v televizi, v tisku, na internetu a v outdooru. Připravil interní kreativní tým O2 Oliver, produkci zajistilo Soft Pillow Productions pod vedením režiséra Paula Boyda. Komunikaci na internetu připravil online tým z O2. Mediální prostor zajišťuje agentura Médea.
Komentáře