VCCP
O2
Revoluce je tady / přebal Aha! a Blesku
- Tisk
- 2448
Klient | Telefónica Czech Republic |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Telekomunikační operátor Telefónica přichází na český trh se značně jednoduššími mobilními tarify. Jejich uvedení doprovází kampaň ve stylu hippie, která v tuzemských médiích startuje v pondělí 15. dubna. Podle vyjádření zástupců operátora jde o největší mediální kampaň za posledních pět let, která bude stát přes 70 milionů Kč. Kreativní část kampaně kvůli utajení vznikala v berlínském týmu agentury VCCP, spoty se natáčely v Portugalsku.
Nákup médií zajistila agentura ZenithOptimedia Prague. Kromě klasických forem inzerce byly zvoleny také tzv. falešné titulní strany v denících Aha! a Blesk (vydání úterý 16. 4.), a to v celkovém nákladu 470 tisíc výtisků. „Konkrétně u Blesku byla inzerce v této podobě realizována úplně poprvé,“ uvedl David Krňák, Group Head ZenithOptimedia Prague.
Komentáře