upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

O2
Tarify Free

Klient Telefónica Czech Republic
Značka O2
Obor Komerční služby veřejnosti

Značka O2 startuje v pondělí 13. ledna novou reklamní kampaň na podporu své nabídky mobilního internetu a digitální televize. Kampaň začne v televizi, následovat bude reklama na billboardech, na internetu, v tisku a na prodejnách. Nová kampaň navazuje na komunikaci tarifů Free z jara 2013. "Tato kampaň se nese ve stejném duchu, jejím hlavním motivem je svoboda," uvedl Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace Telefónica Czech Republic.

Kampaň proběhne ve třech fázích: první se bude týkat zvýšení objemu mobilních dat pro všechny zákazníky, druhá pak zvýhodněné nabídky tabletu s mobilním internetem: zákazníci O2 si mohou mobilní internet pořídit v kombinaci s tabletem Samsung Galaxy Tab za 397 korun měsíčně na dva roky a být tak online i tam, kde není wi-fi signál. Poslední fáze kampaně bude propagovat televizi O2 TV, v níž lze sledovat pořady až 30 hodin zpětně nebo si je nahrát a odložit jejich zhlédnutí na později.

Mediální kampaň připravila agentura VCCP, mediální prostor zajišťuje agentura Médea.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy