upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

O2 TV
Znáte Standu?

Klient Telefónica Czech Republic
Značka O2 TV
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Target Pictures
Creative director Jaime Mandelbaum

Provozovatel digitální televize s online archivem O2 TV, operátor Telefónica Czech Republic startuje další kampaň na podporu této služby. Její motto zní Nenechte si vyprávět, co dávali včera v televizi. Raději se na to sami podívejte v O2 TV. Kampaň opět zdůrazňuje možnost přehrát si pořady až 30 hodin nazpět.

Protože je určena hlavně pro internet (sponzorovaná videa půjdou na Facebooku a YouTube, kromě toho je zhlédnou i diváci festivalu španělských filmů La Película v Praze), staví na "radikálnější kreativě" a netradiční stopáži 55 vteřin.

"O2 se s touto kampaní odklání od své typické komunikační linky a vydává se od produktu směrem k zábavě a příběhu," poukazuje Jaime Mandelbaum, kreativní ředitel agentury Young & Rubicam, který spoty pro O2 natočil.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy