Vlastní tvorba
Obchodní dům Kotva
A different kind of store
- Venkovní
- 1401
Klient | Markland Kotva |
---|---|
Značka | Obchodní dům Kotva |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Fotograf/ka | Olivie Dvořáková |
Pražský obchodní dům Kotva po redesignu představil novou image kampaň pro nadcházející sezonu. Zdůrazňuje v ní koncept slow shopping, který nakupování představuje především jako zážitek. Novou linku podpoří mimo jiné strategicky umístěné outdoorové plochy, zejména billboardy, CLV a rolling boardy.
„Kampaň bude cílit především na nové nebo občasné zákazníky, kterým chceme dokázat, že se obchodní dům Kotva mění s každým měsícem,“ zmiňuje Jaroslav Petrů, generální ředitel Kotvy. „Do jeho přeměny budeme i nadále investovat. Mezi naše nejbližší milníky patří otevření nové dětské zóny ve čtvrtém patře a představení řady dalších atraktivních módních značek.“
Komentáře