upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Obchodní dům Kotva
A different kind of store

A different kind of store
Klient Markland Kotva
Značka Obchodní dům Kotva
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Fotograf/ka Olivie Dvořáková

Pražský obchodní dům Kotva po redesignu představil novou image kampaň pro nadcházející sezonu. Zdůrazňuje v ní koncept slow shopping, který nakupování představuje především jako zážitek. Novou linku podpoří mimo jiné strategicky umístěné outdoorové plochy, zejména billboardy, CLV a rolling boardy.

„Kampaň bude cílit především na nové nebo občasné zákazníky, kterým chceme dokázat, že se obchodní dům Kotva mění s každým měsícem,“ zmiňuje Jaroslav Petrů, generální ředitel Kotvy. „Do jeho přeměny budeme i nadále investovat. Mezi naše nejbližší milníky patří otevření nové dětské zóny ve čtvrtém patře a představení řady dalších atraktivních módních značek.“

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy