upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Óčko
Dvojitý wánoce na Óčku

Dvojitý wánoce na Óčku
Klient Mafra
Značka Óčko
Obor Média, vydavatelství, marketing

Televize Óčko spustí od příštího týdne akci Dvojitý wánoce, která poběží od 12. do 26. prosince a spočívá v tom, že Óčko „zdvojnásobí“ svou nabídku, tedy bude vysílat vždy dva po sobě jdoucí klipy od téhož interpreta a stejným způsobem „zdubluje“ i pořady a seriály.

Doprovodná kampaň cílí na mladé lidi od 12 do 24 let a poběží ve všech médiích Očka, tedy v televizních stanicích Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres, dále na internetu a v aplikacích. Od 19. do 22. prosince se bude objevovat také ve zdarma distribuovaném deníku Metro a od 14 do 24. prosince poběží i v Kiss Rádiu, kde bude nasazen dvacetivteřinový spot.

Tématika dvojitých Wánoc se na Óčku promítne i do pořadů, v nichž budou moderátoři například mluvit dvakrát a podobně. Klipy budou zdvojnásobeny tak, že nejdřív poběží původní, nejstarší verze daného klipu, poté jeho současná podoba. Podle hudebního šéfdramaturga Óčka Michala Kleina půjde třeba o klipy Justina Biebera, 1D, Ewy Farne či Mandrage. „Jednou to bude něco hóódně starého a podruhé nejnovější kousek,“ tvrdí Klein.

Hudební stanice ÓČKO Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres jsou sejně jako deník Metro součástí multimediální skupiny Mafra.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy