Vlastní tvorba
Óčko
Dvojitý wánoce na Óčku
- Televize
- 3166
Klient | Mafra |
---|---|
Značka | Óčko |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Televize Óčko spustí od příštího týdne akci Dvojitý wánoce, která poběží od 12. do 26. prosince a spočívá v tom, že Óčko „zdvojnásobí“ svou nabídku, tedy bude vysílat vždy dva po sobě jdoucí klipy od téhož interpreta a stejným způsobem „zdubluje“ i pořady a seriály.
Doprovodná kampaň cílí na mladé lidi od 12 do 24 let a poběží ve všech médiích Očka, tedy v televizních stanicích Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres, dále na internetu a v aplikacích. Od 19. do 22. prosince se bude objevovat také ve zdarma distribuovaném deníku Metro a od 14 do 24. prosince poběží i v Kiss Rádiu, kde bude nasazen dvacetivteřinový spot.
Tématika dvojitých Wánoc se na Óčku promítne i do pořadů, v nichž budou moderátoři například mluvit dvakrát a podobně. Klipy budou zdvojnásobeny tak, že nejdřív poběží původní, nejstarší verze daného klipu, poté jeho současná podoba. Podle hudebního šéfdramaturga Óčka Michala Kleina půjde třeba o klipy Justina Biebera, 1D, Ewy Farne či Mandrage. „Jednou to bude něco hóódně starého a podruhé nejnovější kousek,“ tvrdí Klein.
Hudební stanice ÓČKO Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres jsou sejně jako deník Metro součástí multimediální skupiny Mafra.
Komentáře