Biddle Agency
OD Kotva
Jiná, než ji znáte
- Venkovní
- 3619
Klient | Markland Kotva |
---|---|
Značka | OD Kotva |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Obchodní dům Kotva prochází významnou transformací. Po nedávné rozsáhlé rekonstrukci nyní došlo na razantní změnu loga a s ní souvisejícího směru prezentování jedinečného obchodního domu, ve kterém zákazníci naleznou unikátní luxusní značky. „Chceme zaujmout, odlišit se od ostatních nákupních zón v Praze a být vnímáni jako moderní a příjemné místo k nakupování,“ uvádí Jaroslav Petrů, generální ředitel společnosti Markland Kotva, jež obchodní dům vlastní.
V prvé řadě proměnou prošlo logo. Původní zelené vystřídalo zlaté logo složené z hexagonálních útvarů, které jsou pro samotnou budovu Kotvy typické. „OD Kotva má úžasný příběh a historii. Její budova je naprosto jedinečná svou architekturou z konce 60. let. Logo tedy spojuje moderní vzhled s odkazem na kořeny značky,“ poukazuje Petrů na využití geometrických prvků.
Logo se v minulosti měnilo jen minimálně. Stejně tak slogan Kotva je tu pro Vás, který pro Kotvu vymyslel Ondřej Neff, byl používán od roku 1975 až do nynější změny, kdy jej nahradil slogan Jiná, než ji znáte. Nový vizuální styl vzešel ze spolupráce Biddle Agency a kreativního studia Surface.
S logem přišel také nový jednotný vizuální styl a podzimní kampaň. Ta poukazuje na vše, co OD Kotva nabízí – od luxusních oděvů, přes exkluzivní doplňky a boty, parfumerii, špičkové fitness až po vynikající restaurace, kavárny a obchody s gurmánskými potravinami. Prezentuje tak Kotvu jako klidnou oázu, kde máte možnost strávit příjemné chvíle a nakoupit vše pod jednou střechou v pohodě a přátelské atmosféře.
Současně byly spuštěny nové webové stránky www.od-kotva.cz, na kterých lze přehledně najít vše o Kotvě – od kontaků, přes novinky až po informace o obchodech, značkách a produktech.
OD Kotva se neproměňuje jen zvenčí. Uvnitř přibude nových obchodů a služeb. „Zákazníci se mimo jiné mohou brzy těšit na trendy bar, vegetariánskou restauraci, wellness studio, kryo komoru, které dokonale doplní obchody s módou,“ uvedl Petrů.
Komentáře