Vlastní tvorba
Olmín
Každý řez má svůj smysl / Václav Postránecký
- Televize
- 2567
Klient | Olma |
---|---|
Značka | Olmín |
Obor | Potraviny |
Produkce | Zdeněk Nováček |
Olomoucká mlékárna Olma uvedla na trh nový sýr s plísní na povrchu s názvem Olmín, který se od stávající tuzemské konkurence odlišuje netradičním hranatým tvarem i chutí. Pro sýr, na jehož vývoji firma spolupracovala s francouzskými odborníky, by měla být typická měnící se konzistence a chuť v závislosti na délce doby skladování.
Novou značku zviditelňuje marketingová kampaň, jejíž tváří se stal herec Václav Postránecký. Sýr bude mlékárna propagovat i jinými způsoby, například spotřebitelskou soutěží.
Kreativita a mediální nákup je v rukou mlékárny Olma, reklamní spot vznikl ve společnosti Zdeněk Nováček.
Komentáře