upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Olmín
Každý řez má svůj smysl / Václav Postránecký

Klient Olma
Značka Olmín
Obor Potraviny
Produkce Zdeněk Nováček

Olomoucká mlékárna Olma uvedla na trh nový sýr s plísní na povrchu s názvem Olmín, který se od stávající tuzemské konkurence odlišuje netradičním hranatým tvarem i chutí. Pro sýr, na jehož vývoji firma spolupracovala s francouzskými odborníky, by měla být typická měnící se konzistence a chuť v závislosti na délce doby skladování.

Novou značku zviditelňuje marketingová kampaň, jejíž tváří se stal herec Václav Postránecký. Sýr bude mlékárna propagovat i jinými způsoby, například spotřebitelskou soutěží.

Kreativita a mediální nákup je v rukou mlékárny Olma, reklamní spot vznikl ve společnosti Zdeněk Nováček.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy