upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

OMS Production

One Man Show
1/10 / Kazma, Leoš Mareš

1/10 / Kazma, Leoš Mareš
Klient One Man Show
Mediální agentura BigMedia, LED Multimedia
Značka One Man Show
Obor Cestování, turistika, doprava
Režisér Markus Krug

Po loňském fiktivním dílu televizního pořadu Prostřeno!, který přetočil v kampaň na pomoc lidem s Tourettovým syndromem, přichází tým Kamila Bartoška alias Kazmy s další velkým projektem. V novém dílu svého pořadu One Man Show na internetové televizi Stream.cz české internetové jedničky Seznam.cz prezentuje celý letošní, silně medializovaný střet s populárním moderátorem Leošem Marešem jako kampaň za větší ohleduplnost řidičů, kteří se stanou svědky nehody. Ústřední prvek komunikace 1/10 odkazuje právě k tomu, že podle tuzemských statistik zastaví u dopravní nehody, aby pomohl, v průměru jen jeden člověk z deseti.

Bartošek v aktuálním dílu One Man Show, který produkuje jeho OMS Production, odhaluje pozadí "sázky", kterou Mareš na jaře vyhlásil v rádiu Evropa 2, kde dlouhodobě moderuje Ranní show. Moderátor se na měsíc rozhodl jezdit trabantem, přičemž slíbil, že kdo ho za tu dobu uvidí řídit jiný vůz, dostane jeho bílé Ferrari 488 GTB Spider. Bartoškův tým proto v dubnu sehrál fiktivní dopravní nehodu, při níž vmanévroval Mareše do situace, kdy měl sednout za volant "nabouraného" auta a zacouvat. Při tom Mareše natočil a následně ho opakovaně konfrontoval s jeho veřejným slibem. Moderátor odmítl drahý vůz dát, navrhoval místo toho, že ho Bartoškovi kvůli show zapůjčí. Bartošek přitom tvrdí, že ferrari nepatřilo Marešovi, ale leasingové společnosti.

Tým OMS Production si naplánoval, že kampaň, aby lidé víc zastavovali u dopravních nehod, bude mít dosah s hodnotou mediálního prostoru ve výši 8 milionů Kč. Polovinu plánovaného dosahu podle Bartoška zajistilo to, že Mareš sám s příhodou v dubnu vyšel jako první na svém Instagramu, kde má momentálně 644.000 sledujících, a že se toho i díky části videozáznamu z fingované nehody chytla média. Druhou polovinu zajistila klasická mediální kampaň, a to na venkovních nosičích agentury BigMedia, obrazovkách sítě LED Multimedia, videoprojekcích studia Xlab, plátnech Cinema City, dál v různé formě na různých akcích, ale také přes zpěváka Vojtěcha Dyka na obálce magazínu Muži v Česku, přes Ewu Farnu v televizní SuperStar či díky poslanci TOP 09 Dominiku Ferimu na půdě poslanecké sněmovny. "Veškerý zisk z prodeje našeho merche jsme použili na kampaň 1/10. A každý, kdo má dnes doma naše tričko nebo čepici, se na tomhle příběhu podílel," uvádí Kamil Bartošek ve zmíněném dílu show.

Tvůrci také informují, že kampaň tvořili ve spolupráci s BESIP (Bezpečnost silničního provozu, je to oddělení ministerstva dopravy koordinující činnosti v oblasti bezpečnosti na pozemních komunikacích a působení na lidského činitele, které svou činnost zaměřuje na celostátní kampaně, dopravní výchovu a rozšiřování informací o osvědčených postupech) a pod oficiální záštitou ministerstva dopravy. Ostatně ministr dopravy za ANO Dan Ťok dostal v show prostor. "Pokud ta kampaň zachrání jeden lidský život, tak má velký smysl," prohlašuje. V úvodní části se mihne hokejista Jaromír Jágr, na konci zase vidíme plejádu zpěvaček a zpěváků včetně Lucie BíléTomáše Kluse, Richarda KrajčaJiřího Macháčka, Josefa VojtkaOndřeje Hejmy či Báry Basikové sborově pět song Cizí zeď od Ondřeje Fiedlera a Jana Pokorného alias Pokáče proti hejtu na sociálních sítích. "Všechno, co vydělá, půjde na pomoc obětem dopravních nehod," říká se ve One Man Show.

Celá kampaň odkazuje k webu 1z10.cz, který vznikl ve spolupráci s Českým červeným křížem. "A to je to, co tu po dnešní show navždy zůstane. Najdete tam nejdůležitější informace i příběhy těch, co zastavili. Můžete tam absolvovat i kurz první pomoci," popisuje Kamil Bartošek. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy