Havas Prague
Opavia
A kde schováváte svoje Opavie vy?
- Televize
- 2075
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Značka | Opavia |
Obor | Potraviny |
Producent cukrovinek Mondelez posiluje komunikaci spojenou se svou zastřešující značkou sušenek a oplatek Opavia. V nové reklamní kampani A kde schováváte svoje Opavie vy? malý chlapec v roli detektiva hledá v domě sušenky poschovávané členy rodiny, aby se s nimi o ně mohl podělit. Komunikace bude od konce září do listopadu zahrnovat televizní kampaň i podporu v digiálním prostředí, zejména na sociálních sítích.
V produktové komunikaci Mondelez potlačí značku Zlaté, která na výrazně žlutých obalech zůstane zachována, avšak ustoupí ve viditelnosti ve prospěch modrého loga Opavia. K rozhodnutí zaměřit se na nejzavedenější český sušenkový brand vedly společnost spotřebitelské testy a výzkumy, ze kterých vyplynula největší, šedesátiprocentní spontánní znalost známost značky Opavia v sušenkovo-oplatkovém segmentu i pozitivní emoce zákazníků.
Cílem posílení brandingu a nové komunikace bylo oprášit positioning jedné ze tradičních, národních značek a posílit její původní hodnoty, jako jsou rodina a soudržnost. "Reklamní kampaň a její hlavní motiv pozitivně hodnotili i sami spotřebitelé, kteří u testů velice často mluvili právě o schovávání sušenek, a to nejenom před svými blízkými, ale velmi často i sami před sebou," uvedla Lýdia Baránková, manažerka značky Opavia. Největší výzvou bylo podle Baránkové vymyslet, jak oslovit velmi různorodou cílovou skupinu, kterou Opavia díky svému širokému portfoliu zahrnuje.
Na revizi positioningu a přípravě komunikace se podílela kreativní agentura Havas. Na nové komunikaci spolupracoval mezinárodní česko-slovensko-brazilský tým.
Komentáře