upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Prague

Opavia
A kde schováváte svoje Opavie vy?

Klient Mondelez Czech Republic
Značka Opavia
Obor Potraviny

Producent cukrovinek Mondelez posiluje komunikaci spojenou se svou zastřešující značkou sušenek a oplatek Opavia. V nové reklamní kampani A kde schováváte svoje Opavie vy? malý chlapec v roli detektiva hledá v domě sušenky poschovávané členy rodiny, aby se s nimi o ně mohl podělit. Komunikace bude od konce září do listopadu zahrnovat televizní kampaň i podporu v digiálním prostředí, zejména na sociálních sítích.

V produktové komunikaci Mondelez potlačí značku Zlaté, která na výrazně žlutých obalech zůstane zachována, avšak ustoupí ve viditelnosti ve prospěch modrého loga Opavia. K rozhodnutí zaměřit se na nejzavedenější český sušenkový brand vedly společnost spotřebitelské testy a výzkumy, ze kterých vyplynula největší, šedesátiprocentní spontánní znalost známost značky Opavia v sušenkovo-oplatkovém segmentu i pozitivní emoce zákazníků.

Cílem posílení brandingu a nové komunikace bylo oprášit positioning jedné ze tradičních, národních značek a posílit její původní hodnoty, jako jsou rodina a soudržnost. "Reklamní kampaň a její hlavní motiv pozitivně hodnotili i sami spotřebitelé, kteří u testů velice často mluvili právě o schovávání sušenek, a to nejenom před svými blízkými, ale velmi často i sami před sebou," uvedla Lýdia Baránková, manažerka značky Opavia. Největší výzvou bylo podle Baránkové vymyslet, jak oslovit velmi různorodou cílovou skupinu, kterou Opavia díky svému širokému portfoliu zahrnuje.

Na revizi positioningu a přípravě komunikace se podílela kreativní agentura Havas. Na nové komunikaci spolupracoval mezinárodní česko-slovensko-brazilský tým. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy