upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Garp Integrated, Havas Worldwide Prague

Opavia
Věrnost je sladká

Klient Mondelez International
Značka Opavia
Obor Potraviny

Značka Opavia z portfolia Mondelez spouští podzimní věrnostní kampaň orientovanou na spotřebitele. Během října a listopadu mohou lidé k nákupu produktů v minimální hodnotě 199 Kč získat sérii šesti plechových hrníčků v žluto-modrém barevném provedení, charakteristickém pro značku. Komunikace bude probíhat především v obchodních řetězcích v Česku a na Slovensku, připravena je také inzertní podpora v televizi, aktivace prostřednictvím sociálních sítí a webové stránky To nejlepší trvá. Kampaň nazvanou Věrnost je sladká připravila agentura Garp integrated, spot vytvořila podle zástupců Opavie agentura Havas Worldwide Prague.

"Produkty Opavia nakupují už generace českých spotřebitelů. Cílem aktuální kampaně je proto poděkovat jim za jejich loajalitu,“ tvrdí brand manažer značky Opavia Viktor Schäfer. "Na plechových hrníčcích jsou proto ztvárněna témata, která lze s věrností asociovat. Jde především o symbolické motivy vzájemné věrnosti mezi lidmi, věrnosti se zvířecími mazlíčky, věrnosti k domovu nebo sportu s tím, že obrazové zpracování vychází z tradičního vzhledu sušenky."

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy