Dago
Oral-B
Genius
- In-store
- 3602
Klient | Procter & Gamble |
---|---|
Značka | Oral-B |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Multiznačkový výrobce Procter & Gamble propaguje v showroomech e-shopu Alza v Praze a v Bratislavě elektrické zubní kartáčky Oral-B pomocí instalace s rozšířenou realitou. Projekt realizoval POP výrobce Dago.
Pokud zákazník přistoupí blíž k instalaci, obrazovky jej vyzvou k uchopení jednoho z kartáčků. Uchopení pak doprovází produktový spot a zobrazení aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza. Podle Andreje Murgaše, který má v Procter & Gamble na starosti strategii dentálních produktů pro český a slovenský trh, má tato instalace přimět zákazníka, aby kartáčky vyzkoušel.
Vystavení dominuje dvoumetrová maketa nového produktu Genius, který má řadu funkcí včetně propojení s mobilním telefonem. "Maketa využívá stejně jako reálný výrobek světelnou indikaci režimů péče o zuby. Systém navíc monitoruje četnost i čas manipulace s vystavenými kartáčky. Tato data jsou v reálném čase dostupná přes webové rozhraní, a mohou dál sloužit pro plánování podpory prodeje vystaveného sortimentu," tvrdí výkonný ředitel Dago Martin Vorel. Vystavení chce Procter & Gamble používat dlouhodobě.
Komentáře