Mark BBDO
Orbit
Dej kopačky zbytkům jídla / Antonio Banderas
- Televize
- 6578
Klient | Mars |
---|---|
Značka | Orbit |
Obor | Potraviny |
Značka Orbit startuje v dubnu svoji doposud největší komunikační kampaň, jejíž tváří se stal hollywoodský herec Antonio Banderas. Kampaň zahrnuje televizní spot, inzercí v tištěných a elektronických médiích a PR. Kampaň je v historii společnosti Wrigley prvním globálním a zároveň největším projektem, na kterém v Česku spolupracují agentury Mark BBDO, Mediacom a AMI Communications. Měla by trvat rok, tedy do konce března 2014.
"Reklamy na značku Orbit byly dosud sterilní, studené, byli tam zubaři, lékaři. Hodnoty zůstaly stejné, ale chtěli jsme, aby reklama působila pozitivněji a aby je vysvětloval někdo, koho lidi znají víc," uvedla brand manažerka Orbitu Jana Přerostová. "Letos by měly jít do kina jeho tři filmy, nejvýraznější asi bude ten, kde bude hrát Picassa," vysvětluje, proč si firma herce vybrala.
Komentáře