upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

AMI Communications, AMI Digital

Orbit
Orbit spolujezdec

Klient Wrigley
Mediální agentura Mediacom
Značka Orbit
Obor Potraviny

Potravinářská společnost Wrigley CZ uvede pokračování kampaně značky žvýkaček Orbit, zaměřené na řidiče a na žvýkání v autě. Jde o pokračování loňského komunikačního konceptu, který přirovnával žvýkačky bez cukru k ideálnímu spolujezdci. Letos je představuje jako "nepovinnou výbavu". Kampaň přitom navazuje na dlouhodobou komunikační strategii vyjádřenou heslem Jezte, pijte, žvýkejte. Vedle klasické PR komunikace zajišťované agenturou AMI Communications je spuštěna online platforma v podobě webu Orbit spolujezdec pod taktovkou AMI Digital. Zde poběží i nový desetivteřinový do češtiny adaptovaný videospot ke kampani z dílny značky Orbit, který se od 23. května objeví i v televizích.

Digitální podporu doplní bannery na vybraných webech a na facebookových a instagramových stránkách Orbit Klub. Navíc chce Wrigley spolupracovat s několika bloggerkami, které mají sdílet příspěvky s hashtag #orbitspolujezdec. Klíčový vizuál se objeví na venkovních plochách podél dálnic, na vybraných meziměstských autobusových linkách a také v rámci speciálního vystavení v místech prodeje, kladoucího důraz na balení v podobě Orbit dózy uzpůsobené i do auta. O nákup médií se postaral MediaCom.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy