Vlastní tvorba
Orbit
Oplať úsměv
- Online
- 1280
Klient | Wrigley |
---|---|
Značka | Orbit |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.orbitklub.cz/ |
Výrobce žvýkaček Wrigley spustil novou charitativní kampaň značky Orbit s názvem Oplať úsměv. Má informovat českou populaci o významu dentální hygieny u dětí a zároveň prostřednictvím partnera kampaně, SOS dětských vesniček, pomoci "chránit úsměvy" ohrožených dětí. Patronkou kampaně se stala modelka Iva Kubelková. Aktivitu podpoří na svých sociálních sítích a v médiích, její hlas zazní v rozhlasovém spotu, zúčastní se také vzdělávací akce přímo v SOS dětských vesničkách
Od 1. dubna do 15. května 2016 bude kampaň vyzývat spotřebitele k zakoupení jakékoli žvýkačky z portfolia značky s tím, že jedno procento z ceny výrobku prodaného v tomto období půjde na pomoc dětem v SOS dětských vesničkách. Kampaň zajišťuje agentura AMI Communications, její kreativu navrhla sama firma Wrigley. Vedle klasického PR poběží zejména v online prostředí – na oficiální webové platformě Orbit Club i na facebookové a instagramové stránce značky. V rámci webu vznikne speciální záložka Oplať úsměv se všemi informacemi včetně obrazového materiálu.Kampaň doprovodí instore vystavení v sítích vybraných prodejců jako například Globus, Billa a Penny Market.
Orbit chce podle svých tástupců pořádat v rámci kampaně také vzdělávací workshopy a školení v oblasti dentální hygieny, určené dětem i sociálním pracovníkům, jež se o ně starají. Shromážděné finanční prostředky mají sloužit k rekonstrukci domů včetně vybavení koupelen, kde žijí děti, které nemohou vyrůstat ve vlastní rodině, a pokrýt mzdové náklady sociálních pracovníků zajišťujících preventivní péči o děti v ohrožených rodinách.
Komentáře