upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Orion
Hořká 68 %

Klient Nestlé
Značka Orion
Obor Potraviny

Novou edici hořké čokolády propaguje značka Orion v nově kampani především produktově orientovaným televizním spotem, v němž zdůrazňuje prémiovost a tradici. Jde od 13. února na stanicích Novy, Primy a Barrandova. Kampaň zahrnuje také nasazení spotu na YouTube a soutěž na Facebooku o čokolády s vyrytým vlastním uměleckým dílem. To vše doplňují vizuály s celopolepem na přaské zastávce Anděl, dále tři stovky citylightů v pěti velkých českých a moravských městech. Celou aktivační kampaň uzavře instore vizualizace doplněná o ochutnávky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy