SilentService
Orion Modré z nebe
Skutečné city nepotřebují čekat na Vánoce
- Online
- 2082
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Orion Modré z nebe |
Obor | Potraviny |
Produkce | Pov Film |
Režisér | Jan Truhlář |
Výrobce a distributor čokolády a cukrovin Nestlé ČR spustil předvánoční kampaň bonboniér Orion Modré z nebe. Kampaň nazvaná Skutečné city nepotřebují čekat na Vánoce využívá tři bezeslovné reklamní spoty s rodinnými minipříběhy natočenými "z pohledu bonboniéry". Spoty vyzývají spotřebitele, aby s koupí bonboniéry neotáleli.
Kampaň připravila agentura SilentService. Za kreativním nápadem stojí František Bumbálek, který s firmou spolupracuje na komunikaci značky Modré z nebe již několik let. Celkem byla natočena tři různá videa, které režíroval Jan Truhlář a produkoval Pov Film. Spoty jsou zaměřeny na tři různé příležitosti a různé cílové skupiny. Kampaň běží od 23. listopadu v Česku exkluzivně na Facebooku a na Slovensku poběží na YouTube.
Komentáře